ÚLTIMA HORA:

Recepción aos nenos e nenas saharauís no Concello de Narón. Comunicado de EU Narón

Benvidos a Narón embaixadores do pobo saharauí.

Dende EU Narón puidemos dar hoxe a benvida aos sete nenos e nenas saharauís durante a recepción oficial no Concello de Narón. As crianzas pasarán o verán en Narón fuxindo das terribles condicións de vida dos campamentos durante o verán, as altas temperaturas converten aos campamentos nun autentico inferno nestas datas.

Felicitamos aos responsables de “Vacacións en Paz” e sobre todos as familias acolledoras por esta gran labor solidaria e internacionalista.

Tamén nos felicitamos porque este ano máis nenos e nenas saharauís cheguen a Narón grazas a o esforzo das familias acolledoras.

Entendemos que o aumento das familias acolledoras e das nenas e nenos que chegan a Narón este verán debería supor un aumento da partida que o Concello destina para axudar ao acollemento. Poñemos o exemplo de Ferrol onde se acollen este ano 6 nenas e nenos saharauís pero que destina o dobre que Narón que acolle a 7, Ferrol destina uns 10.000 euros polos 5.000 de Narón.

Pero André Abeledo quixo recordar que estas nenas e nenos vense obrigados a vivir nos campamentos por causa da ocupación marroquí do Sáhara Occidental, para estes nenos non son unhas vacacións, precisan destes meses para recuperarse da difícil vida nos campamento e fuxir das altas temperaturas do deserto nestas datas. Debemos denunciar unha e outra vez que a ilegal ocupación do Sáhara por parte do exercito de Marrocos provoca este drama humano, e volver a lembrar que o Estado español ten unha responsabilidade histórica para có pobo saharauí, posto que no momento da ocupación era territorio español.

As compañeiras e compañeiros de EU Narón apoiamos o dereito do pobo saharauí a recuperar a súa independencia e denunciamos a ilegal ocupación marroquí do Sáhara Occidental.

Benvidos a Narón a vosa loita é a nosa loita.

GRUPO MUNICIPAL DE EU NARÓN

Acerca de el comunista (70805 Artículos)

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )